23 April 2008

Ayuh... Kita Hubungkan Silaturrahim Di Sini!

Assalamu'alaikum. Terlebih dahulu maaf kerana agak lama tidak membuat kemunculan di sini. Sebenarnya kita masih aktif, dan tetap aktif. Saya tahu bahawa sahabat-sahabat semua tetap saling berhubungan di antara satu sama lain, cuma mediumnya bukan melalui blog ini.

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat yang sudi meninggalkan komentar dan sering melayari laman blog ini untuk mengetahui berita dan perkembangan terkini; umumnya tentang Serdang dan khasnya tentang sahabat-sahabat kita.

Untuk makluman semua, atas usaha keras Sdr. Sarip dan rakan-rakan yang lain, kita telah berjaya mengumpulkan hampir 70 nama dan contact rakan-rakan. Cuma, belum masanya untuk saya paparkan di sini. Ada pro dan kontranya. Namun jika ada persetujuan nanti, kita akan paparkan di sini, insya'Allah.

Saya masih mengharapkan laman blog ini kita hidupkan dengan saudara saudari meninggalkan komentar di blog ini. Ada cerita? Teruskan saja emel kepada saya: nizammatsaari@gmail.com atau nizammatsaari@ymail.com.

5 ulasan:

Khairul Husni berkata...

Kapt Khairul Husni bin Abu Hashim (1986 - 1988).

Emel: khairulsmart@hotmail.com
husinlempoyak@yahoo.com

Abang Juai berkata...

Tok Dan...

Mana hang? Sarip kata hang banyak dapat ikan?

Buktikan... buktikan...

Tunjukkan gambaq...

Jika tidak... hanya sandiwara...

Abang Juai berkata...

Buat Saudara Sukoq...

Encik Sarip, saudara Sukoq dah contact hang? Lama aku tak dengaq cerita dia... Dia buat apa la ni...? Kat mana?

Abang Juai berkata...

Kawan- kawan,

Sapa nak beli handphone...Sila contact Man...

khairyna berkata...

man jual hp 3g ada tak