11 Disember 2007

Gambar-gambar Jalinan Kasih

Gambar-gambar Program Jalinan Kasih yang saya upload-kan di sini merupakan sebahagian daripada gambar-gambar yang diambil semasa program tersebut diadakan pada Aidilfitri yang lalu. Untuk pengetahuan, gambar-gambar yang dimuatkan dalam blog ini berkualiti rendah kerana saya telah resize-kan semula untuk tujuan pemuatan di laman blog ini. Bagaimanapun, Sdr/i. masih boleh memuat turun gambar-gambar ini untuk simpanan Sdr/i. dengan cara klik mouse pada sebelah kanan dan "save as" ke file simpanan Sdr./i. Saya masih menunggu alamat-alamat Sdr/i. untuk tujuan pengiriman CD gambar-gambar tersebut terus kepada Sdr/i. :)

6 ulasan:

sarip berkata...

kalau ada lagi ramai kawan-kawan kan best

sarip berkata...

aku dah dapat dekat 60 org alamat depa yeah yeah

tertib berkata...

syabas atas usaha anda. klu blh banyakkan lagi info. nak tahu pasal saya? http://faizglamour.multiply.com/ atau http://www.extrememan2u.com/nurul

syed berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
syed berkata...

sarip aku memang respect kat kau sebab cuba untuk menyatukan rakan2 yang telah terpisah teruskan usaha ini dan aku akan sentiasa menyokong serta perbanyakkan lagi info.

sarip berkata...

wokey