21 November 2007

Gambar Program Jalinan Kasih

Saya percaya ramai sahabat-sahabat ingin melihat gambar-gambar semasa Program Jalinan Kasih semasa Aidilfitri lalu. Insya'Allah seperti yang dijanjikan saya masih dalam proses untuk mengirimkan kepada saudara saudari semua gambar-gambar tersebut dalam bentuk CD. Terpulanglah untuk saudara/i mahu memprosesnya untuk simpanan peribadi. Buat masa ini saya masih menunggu senarai nama-nama yang kita kumpulkan dulu untuk tujuan mengirimkan CD tersebut kepada saudara/i. Namun, saya akan upload-kan sebahagian gambar-gambar tersebut di sini untuk tatapan saudara/i. Terima kasih.

7 ulasan:

Abang Juai berkata...

Nama saya Fazuwar. Saya amat gembira membaca blog ini. Saya tak tau buat blog, nasib baik kita ada Mat Nizam! Marilah kita sama2 meriahkan blog ini.

Abang Juai berkata...

Encik Sarip or Encik Man,

Boleh bagi satu copy nama dan contact member2 kita. Boleh aku hantaq cd majlis kita hari tu...

THE LEGEND CONTINUE berkata...

Terima kasih atas komen sahabat2. Cuma saya minta maaf jika lambat reply. Nama dan contact tu saya belum dapat dari Man kita :)

sarip berkata...

buat baju?

norizam berkata...

Assalamualaikum...1st of all,, tq kepada kawan2 yang bekerja keras merelisasikan program ini. Fazuwar, mmg betoi..! bila bca blog ni...mmg best sesangat...!!!
Guys...Good Job... Well Done...!!!!. Harap2 tahun ni ada lagi...

sarip berkata...

kita akan berusaha utk merealisasikan impian

khairyna berkata...

sekalung tahniah pada team yang menjayakan blog hebat ini tapi ada gambar yang masa dulu-dulu malulah bila tengok balik .....
mengetahui keistimewaan diri ibarat berada dipuncak bukit,harganya tidak ternilai...ada lagi ke reunion tahun ni...tapi sayang turn kali ni beraya kat JOHOR...